Searching...
Wednesday, December 5

blue lagoon - bratara statement

O bratara cu un model foarte elaborat, inspirata de Laguna Albastra a lui Brooke Shields si dragostea celor doi copii ...




Este o alegorie in nuante de albastru pe care mi-a facut mare placere sa le imbin asa cum am stiut mai bine in incercarea de a frumusetea netarmurita a apelor oceanului... marii ... lacului ... a unei ape sau de ce, adancului de suflet... deh, toti visam putin cate putin... atat cat ne mai putem permite... si desi deja toamna, priviti albastrul acesta si spuneti-mi, nu-i asa ca gandul va este deja la ceea ce ati trait peste vara?! Nu-i asa ca va hraniti cu amintirile unei vacante ce v-a ramas in suflet?!


Materiale folosite: margele miyuki, perle naturale gri, cristale de Bohemia fatetate, element de inchidere argintat.

Bratara este de dimensiuni mari, fiind o bratara de tip "statement" este necesar a fi purtata ca piesa unica, eventual cu cercei in ton.

Dimensiuni:
~18.5cm lungime
~10cm latime pe mijloc

UNICAT - acest produs nu se mai poate confectiona in mod identic

tot ce doresti: eMAG.ro

2 comentarii:

  1. Buna. Am adaugat bratara la noi pe site la articolul zilei, sa ne spui daca vrei sa modificam ceva.

    ReplyDelete
  2. multumim, multumim! Va invitam si la giveaway de Craciun! aici: http://haryodesign.blogspot.de/2012/12/giveaway-de-craciun-2012.html

    ReplyDelete

Va rog sa imi scrieti pentru orice intrebari sau idei pe care le doriti puse in practica!